home

hjhdkazhdjasdjasd

Wednesday 3 September 2014

Update Ameeza Canopy 2014

Its been more than half a year since last update dalam blog ni..... Kekangan keupayaan di sebabkan laptop rosak menyebabkan pihak Ameeza Canopy tidak dapat meng 'update' aktiviti-aktiviti serta promosi-promosi yang kami adakan sepanjang lebih setengah tahun 2014 ni..

Alhamdulillah nama Ameeza Caanopy mula mendapat tapak dalam industri ini dan kami berharap dapat lebih membantu dalam melaksanakan serta melancarkan majlis anda, tidak kira majlis pertunangan, perkahwinan, aqiqah, open house, business launching,  anniversary kedai mahupun anniversary perkahwinan anda & dll.

Its been 3 years since we involve in this industry, bertambah kenalan dari segenap lapisan dalam pelbagai bidang, perancang perkahwinan, MUA, corporate event planner, caterers, individu persendirian, AJK2 masjid2 di sekitar damansara dan ramai lagi. Hasrat kami semoga ikatan perkenalan & persahabatan dapat dikekalkan serta bertambah lagi.

** Kami sedang mencari Caterer-caterer yang ingin bekerjasama dengan kami, jjika anda berminat, boleh menghubungi kami ~013-6716661 / 013-6716662 @ emel ameezacanopy@gmail.com


No comments:

Post a Comment